Dóczi Noémi

Kampány a veszélyeztetett fajok megmentéséért

http://doczinoemi.wixsite.com/noar

END_S


kampány koncepció, arculattervezés / campaign concept, identity

ENDangered_Species
Munkám egy kampány kialakítása, amely első körben a Földön élő veszélyeztetett vagy kihalófélben lévő állatfajok fennmaradását szeretné segíteni. Célom, hogy felhívjam a figyelmet erre a súlyos globális jelenségre, illetve lehetőséget adjak a gond orvoslására. Rengeteg kampánnyal találkozhatunk a témában, de amíg fennáll a probléma, addig minden apró segítség életeket menthet. A munkámban minden állatfajhoz tartozik egy szám, ami az adott faj vadon élő példányainak számát mutatja, és egy illusztráció, amelyet felhasználva különböző használati és ajándéktárgyakat készítettem. A kampánytermékek eladásából befolyt összeget egy az egyben az állatok megmentésére fordítom, például állatvédő szervezeteknek adományozom. Adott állat illusztrációjával azonban csak a példányainak számával megegyező számú használati tárgy készült, ezzel szemléltetve a helyzet súlyosságát. A számozott termékek így limitált sorozatot képeznek, ezáltal értékesebbek.
A kampány arculatának tervezésénél a téma komolysága miatt kizárólag feketét és fehéret használtam. A termékeket webshopon keresztül lehet megvásárolni. A termékek kizárólag természetes és újrahasznosított anyagokból készültek. 

ENDangered_Species
My work creates a campaign that mainly aims at helping the survival of endangered animal species or ones threatened with extinction. My aim is to draw attention to this serious global phenomenon, and to provide a remedy to the problem. We can encounter several campaigns on the subject, but as long as the problem exists, all little help might save lives. In my work all species has a number which shows the number of wild specimens of given species and all of them has a related illustration. By using the illustration, I created various objects and souvenirs. I spend all the amount received from selling the campaign products on saving the animals, e.g. I donate it to animal protection organisations. However, only limited number of products have been made, which, by corresponding to the number of the living specimens of given species, demonstrates the severity of the situation. Hence numbered products form limited edition series become more valuable.
Because of the severity of the subject, I exclusively used black and white while creating the campaign’s profile. The products can be purchased through the webshop. The products are made exclusively from natural and recycled materials.