Katyina Brigitta

My work – My world

katyinabrigi@gmail.com

https://www.behance.net/BryStyle

Toonfighter

számítógépes játék koncepció / computer game concept

 

Diplomamunkám egy számítógépes multiplayer játék koncepciója. Bemutatom látványvilágát, intro videóját, animációit és a játékmenet tervét: mindezeket videó és kiadvány formájában. Olyan kétszemélyes játékot tervezek, amely internetkapcsolat nélkül, egyetlen számítógépen is játszható, így élőben összehozza a játékosokat. A játékmenet párharcokra épül, melyekben valós időben küzd meg egymással egy-egy síkbeli és térbeli figura. Mozgatásuk sajátosan történik: a billentyűzet mellett két egérrel egyidejűleg irányíthatók. Igazságos játékra ösztönzöm a játékosokat: ha mindketten elérnek bizonyos számú győzelmet, jutalmat kapnak. Játékom világának, elemeinek, megszemélyesített karaktereinek megtervezésében nem más, mint az animációkészítés folyamata inspirált. Könnyű ugyanis egy-egy jó filmet megnézni, de a rajzfilmalkotás hosszú folyamatára kevesen gondolnak. Animátorként tehát saját munkámat és dilemmámat értelmezem át játékos formában. Melyik a jobb: a hagyományos síkbeli rajzfilm vagy a térbeli komputeranimáció? Erre a kérdésre épül a játék konfliktusa.

 My diploma work is the concept of a multiplayer computer game. I introduce its visuals, intro video, animations and game design: all of these in the form of videos and a publication. I plan to create a two persons game that can be played on a single computer without internet connection thus it brings together the players in live. The game is based on duels in which a two-dimensional and a three-dimensional figure fight with each other in real time. Moving them is specific: besides the keyboard, they can be directed with two mouses simultaneously. I encourage the players to fair play: if they both reach a certain number of wins, they get a reward. While designing my game’s world, elements and personified characters, I was inspired by the process of animation making. Because it is easy to watch a good film but only few think about the long process of cartoon making. So, as an animator, I reinterpret my work and the following dilemma in a playful way. Which is better: the traditional two-dimensional cartoon or a three-dimensional computer animation? The game’s conflict is based on this question. 

Toonfighter Game Concepts