Diplomamunkám a Boganch nevű ruhamárka kialakítása, amelynek a marketingje teljes egészében olyan digitális brandingre épül, amely a felhasználókat helyezi előtérbe, a reklámüzeneteket megpróbálja teljes egészében kizárni, és csak kulturális és hasznos tartalmak előállításával vonzza be az érdeklődőket. A munkám magába foglalja a márka (digitális) arculatának elkészítését, közösségi média oldalakon való népszerűsítését, a márka weboldalának designját, a tartalom ‒ a fotók, kapcsolódó szövegek ‒ gyártását, és még sok járulékos dolgot. A felhasználók nem tudnak róla, hogy egy kísérlet részesei, amelynek az a célja, hogy jobban megértsük a digitális közösségi médiában zajló, a fogyasztói magatartást befolyásoló folyamatokat és a tartalom-design közötti összefüggéseket.
My diploma work is the creation of the clothing brand ’Boganch’. Its marketing is entirely built on digital branding which places the users in the foreground, attempts to exclude advertising messages and attracts the audience by producing exclusively cultural and useful content. My work includes the preparation of the brand’s (digital) image, its promotion on social media sites, the design of the brand's website, the production of content - photos, related texts - and many additional things. The users are not aware of being part of an experiment which aims at a better understanding of the ongoing processes in digital social media that shape consumer behaviour and the relations between content and design.