Warning: foreach() argument must be of type array|object, string given in /var/www/uni-eger.hu/vmt/public_html/mdi/diploma_2018/res/corelib.php on line 4706

Warning: Undefined variable $render in /var/www/uni-eger.hu/vmt/public_html/mdi/diploma_2018/res/corelib.php on line 4716
Gulyás Attila

attilagulyas93@gmail.com

Gulyás Attila

ANOTHER

branding

Konzulens / Consultant: Szigeti Gábor Csongor

Célom egy olyan „totális” márka létrehozása volt, amely minden felületen, terméken és szolgáltatáson használható, és ami a néző számára az első pillantásra hiteles és bizalmat keltő. Egy brand, amely látszólag mindent uralni szeretne, ugyanakkor kritikus önmagával és a termékeivel szemben is. Önazonosságát vállalva nem akar több lenni, mint ami, és ezt a vevő felé őszintén kommunikálja. Görbe tükröt állít, elsősorban a hypebeast mozgalomnak, illetve azoknak a brandeknek, akik hazug vagy eltúlzott marketingszövegekkel és professzionális grafikai- és designeszközökkel csapják be a fogyasztói társadalmat. Ezt a gondolatmenetet és hatásmechanizmust szeretném bemutatni az online felületen is megjelenő elképzelt termékekkel, a kiállításon elhelyezett tárgyakkal és egyéb installációs elemekkel. Ilyen például a márka logózott, fiktív múzeumi tárgyait tartalmazó vitrin, amely felett egy videómontázs pörög jövőbeli Another reklámokkal és hirdetésekkel. Egy olyan világba nyújtok betekintést, amelyben már globálissá nőtte ki magát és mindent átitat az Another brand.


My goal was to create a “total” brand that can be used on all areas, products, and services and which is credible and trustworthy for the viewer even at first glance. It is a brand that seems to want to dominate everything but is critical to itself and its products. It accepts and does not want to be more than it really is and it communicates this honestly towards the customer. It holds up a crroked glass primarily for the hypebeast movement and for those brands which decieve the consumer society by the means of exaggerated marketing texts, professional graphics and design. I would like to present this idea and mode of action by the imaginative products that appear online, the objects displayed at the exhibition and other installation elements. For example, the show-case containing the brand’s logotyped, fictitious museum exhibits, above which a videomontage is screened with future Another commercials and advertisements. I give you a glimpse into a world in which Anotherbrand has gone global.