Diplomamunkám célja a videójátékok oktatási célú alkalmazásának gyakorlati vizsgálata, különös tekintettel a kulturális értékek közérthető bemutatására. Ennek keretében egy oktatási célú videójátékot fejlesztettem, amely interaktív módon ismerteti meg a felhasználókat a két világháború közötti magyar plakátművészettel és grafikával. A játékosok felfedezhetik a korszak meghatározó alkotóinak – például Bortnyik Sándor, Kassák Lajos és Berény Róbert – munkásságát, megismerhetik a művek vizuális nyelvezetét és kulturális kontextusát. A játék tematikusan épít az időszak stílusirányzataira, mint a konstruktivizmus, a Bauhaus és a modernista grafikai törekvések. Célja, hogy a játékosok ne csupán esztétikai élményhez jussanak, hanem rálátást kapjanak a társadalmi, politikai és gazdasági háttérre is. Az interaktív tanulás így összetett módon járul hozzá a vizuális kultúra és a történelem összefüggéseinek megértéséhez.
behance.net/attilamezes
instagram.com/attilamezesdesign
Konzulens: Tarr Kálmán
arculat: Ungvári József Márk | webdsign: Faa Balázs | meghajtja: Exxite CMS